0915 / 420 295 0915 / 420 295 | H - P 9:00 - 16:00
Facebook Twitter Youtube Instagram
Olcsó spray-k - webáruház
0
Kosár
Košík
0 Ft

Menu

I. Általános rendelkezések

  1. A jelen általános szerződési feltételek szabályozzák a felek jogait és kötelezettségeit, amelyek a Lacnepostreky s.r.o. , Malokrasňanská 10137/8, 831 54 Bratislava, Szlovákia, ID No.: 51474751 (a továbbiakban: "Eladó") és a Vevő között létrejött adásvételi szerződésből erednek, amelynek tárgya az Eladó kereskedelmi rendszerében, a www.lacnepostreky.sk weboldalon történő áruvásárlás és -értékesítés.
  2. Vevőnek minősül az a természetes vagy jogi személy, aki regisztrált a www.lacnepostreky.sk online kereskedelmi rendszerben, és aki elektronikus megrendelést adott le.
  3. Elektronikus megrendelés: az Eladó online kereskedelmi rendszerében, a www.lacnepostreky.sk címen elküldött, kitöltött elektronikus megrendelőlap, amely tartalmazza a Vevő adatait, az üzlet kínálatából megrendelt árukat és ezen áruk árát, vagy az Eladó címére küldött, a fenti adatokat tartalmazó e-mail, amely nélkül a megrendelés nem kerül leadásra.
  4. Áruk alatt a www.lacnepostreky.sk webáruház kínálatában szereplő termékek és szolgáltatások értendők
  5. Az elektronikus megrendelés elküldésével a Vevő megerősíti, hogy elolvasta az Általános Szerződési Feltételeket, és elfogadja a megrendelés elküldésének napján hatályos valamennyi rendelkezését. Minden szerződéses kapcsolat a Szlovák Köztársaság jogszabályainak megfelelően jön létre.

II. Megrendelés, a szerződés megkötése, a szerződéstől való elállás

  1. Az eladó köteles a megrendelést teljesíteni és az árut legkésőbb 30 napon belül kiszállítani a vevőnek. Az árut azonban általában 2 munkanapon belül feladjuk. Az árut munkanapokon 8:00-16:00 óra között szállítjuk ki, az áru kiszállításának és átadásának pontos napjáról e-mailben tájékoztatjuk Önt.
  2. Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele, hogy a regisztrációs űrlapon előírt összes adatot és részletet pontosan és hiánytalanul kitöltötték.
  3. A megrendelés átvételéről szóló visszaigazolás Eladó általi kézbesítése nem jelenti az adásvételi szerződés megkötését. A megrendelés átvételéről szóló visszaigazolás kézhezvételét követően az Eladó ellenőrzi az áru rendelkezésre állását, és az adásvételi szerződés csak akkor jön létre, ha a Vevőnek az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatát az Eladó kötelezően elfogadja, és az áru átvehetőségéről vagy elküldéséről e-mailben visszaigazolást küld.
  4. Az Eladó vállalja, hogy az Árut a Vevőnek az Áru megrendelésének visszaigazolásakor megállapított áron szállítja. Külső tényezők, például a Szlovák Posta és a futárszolgálat negatív befolyása esetén az Eladó fenntartja a jogot, hogy a megrendelés elfogadásakor teljesítse az Eladó kötelezettségeit.
  5. Az Eladó jogosult elállni a szerződéstől készlethiány, az áru elérhetetlensége miatt, vagy ha a szerződésben vállalt áru gyártója, importőre vagy beszállítója a gyártást megszakította, vagy olyan jelentős változtatásokat hajtott végre, amelyek lehetetlenné tették az Eladó szerződéses kötelezettségeinek teljesítését, vagy vis maior miatt, vagy ha még a tőle elvárható erőfeszítések ellenére sem tudja az árut a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározott határidőn belül vagy az online áruházban megadott áron a Vevőnek leszállítani. Az Eladó erről a tényről haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt, és az elállásról szóló értesítéstől számított 14 napon belül a Vevő által megadott számlára történő átutalással visszatéríti a szerződésben vállalt áru után már kifizetett előleget.
  6. A Vevőnek joga van indoklás nélkül elállni a szerződéstől az áru átvételétől számított 14 munkanapon belül a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. sz. törvény rendelkezéseivel összhangban. A Vevőnek joga van az árut ezen időszakon belül kicsomagolni és kipróbálni, hasonló módon, mint ahogyan az egy klasszikus "tégla és habarcs" üzletben történő vásárláskor szokásos. A kipróbálás azonban nem jelenti az áru használatba vételét, majd az Eladónak történő visszaküldését. Az áru visszaküldésének költségei a Vevőt terhelik, aki köteles a sértetlen árut a Lacnepostreks s.r.o., 2343/153 Brnianska Str., 911 05 Trenčín, Csehország címére küldeni.
  7. Az Eladó köteles az adott szállítmányért fizetett árat a Vevőnek az elállási nyilatkozat Eladóhoz történő eljuttatásától számított 14 naptári napon belül visszatéríteni. Az Eladó nem köteles az adott áruért fizetett árat a Vevőnek visszatéríteni, amíg az árut a Vevő nem szállította vissza az Eladónak a tartozékokkal együtt, beleértve a dokumentációt stb., vagy amíg a Vevő nem bizonyítja, hogy az árut a tartozékokkal együtt, beleértve a dokumentációt stb. visszaküldte az Eladónak.
  8. A szerződéstől való elálláskor a vevő viseli az áru visszaszolgáltatásának közvetlen költségeit az eladónak vagy az eladó által az áru átvételére felhatalmazott személynek. A szerződéstől való elálláskor a vevő viseli az olyan áru visszaszolgáltatásának közvetlen költségeit, amely áru jellegénél fogva nem küldhető vissza postai úton. Az áru visszaszolgáltatásának közvetlen költségei nem számíthatóak ki ésszerűen előre. A rendelkezésre álló információk szerint e költségek becsült összege az áru méretétől, súlyától, az áru visszaszállításának távolságától és a vevő által választott fuvarozó által alkalmazott áraktól függően 2,- EUR-tól 150,- EUR-ig terjed.
  9. A bevallási űrlapot itt töltheti le>>
  10. Az elállási nyilatkozatot és az árut a következő címre kérjük küldeni: Lacnepostreky s.r.o., Brnianska 2343/153, 911 05 Trencsén
  11. Az árut a vevőnek legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül, hiánytalanul, teljes dokumentációval, sértetlenül, tisztán, lehetőleg az eredeti csomagolással együtt, abban az állapotban és értékben, ahogyan az árut átvette. Elállás esetén, ha a vásárlás tárgya üzemanyagtartállyal rendelkező készülék, az üzemanyagtartálynak az áru vevő általi átadásakor üresnek kell lennie. Abban az esetben, ha a visszaküldött áru hiányos vagy sérült, az eladó az áru értékcsökkenésének megfelelő összeg megfizetésére kötelezheti a vevőt (a fogyasztóvédelemről szóló törvény 10. § (4) bekezdése alapján a távollevők között kötött vagy az eladó telephelyén kívül kötött szerződéssel kapcsolatos áruk adásvételére vagy szolgáltatásnyújtásra vonatkozó, valamint egyes törvények módosításáról szóló törvény alapján).
  12. Fogyasztási cikkek (pl. kozmetikumok, drogériás termékek stb.) esetében a szerződéstől csak akkor lehet elállni, ha a vevő az árut sértetlenül és használatlanul, sértetlen eredeti csomagolásban szállítja.
  13. Az Eladó vállalja, hogy az elállási nyilatkozatnak az Eladóhoz való eljuttatásától számított 14 naptári napon belül visszatéríti a Vevőnek az adott Árukért fizetett árat (a Vevőtől a Szerződés alapján vagy azzal kapcsolatban kapott összes kifizetéssel együtt, beleértve a szállítási, szállítási és postaköltségeket, valamint egyéb költségeket és díjakat). Az Eladó nem köteles visszatéríteni a Vevőnek az adott Árukért fizetett árat, amíg az Áruk a Vevő által az Eladónak át nem adták a tartozékokkal együtt, beleértve a dokumentációt stb., vagy amíg a Vevő nem bizonyítja, hogy az Áruk a tartozékokkal együtt, beleértve a dokumentációt stb. visszakerült az Eladóhoz.
  14. A fogyasztó nem állhat el a szerződéstől, kivéve, ha az elállásról kifejezetten megállapodtak:
  1. szolgáltatás nyújtására, ha a szolgáltatás nyújtását a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdték meg, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy a hozzájárulás kifejezésével elveszíti a szerződéstől való elállás jogát, ha a szolgáltatás teljes körű nyújtása megtörtént, és ha a szolgáltatás teljes körű nyújtása megtörtént,
  2. olyan áruk értékesítése vagy szolgáltatások nyújtása, amelyek ára a pénzügyi piacnak az eladó által nem befolyásolható ármozgásaitól függ, és amelyek az elállási időszak alatt bekövetkezhetnek,
  3. a fogyasztó egyedi igényei szerint készült áruk, egyedi gyártású áruk vagy kifejezetten egyetlen fogyasztónak szánt áruk értékesítése,
  4. a gyors romlásnak vagy romlandóságnak kitett áruk értékesítése,
  5. a védőcsomagolásba zárt olyan áruk értékesítése, amelyek egészségügyi vagy higiéniai okokból nem küldhetők vissza, és amelyek védőcsomagolása a kiszállítás után felszakadt,
  6. olyan áruk értékesítése, amelyek jellegükből adódóan a szállítást követően elválaszthatatlanul összekeveredhetnek más árukkal,
  7. olyan alkoholtartalmú italok értékesítése, amelyek árában a szerződéskötéskor állapodtak meg, amelyek szállítására legkorábban 30 nap múlva kerülhet sor, és amelyek ára az eladó által nem befolyásolható piaci ármozgásoktól függ,
  8. a fogyasztó által az eladótól kifejezetten kért sürgős javítás vagy karbantartás elvégzése; ez nem vonatkozik a javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzéséhez szükséges pótalkatrészeken kívüli szolgáltatási szerződésekre és áruvásárlási szerződésekre, ha azokat az eladó által a fogyasztóhoz tett látogatás során kötik, és a fogyasztó nem rendelte meg előzetesen az említett szolgáltatásokat vagy árukat,
  9. a védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, képfelvételek, hangfelvételek, audiovizuális felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó kicsomagolta a csomagolást,
  10. az időszaki kiadványok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződés alapján történő értékesítést, valamint a nem védőcsomagolásban szállított könyvek értékesítését,
  11. nem szálláshely-szolgáltatás, áruszállítás, gépjárműbérlés, vendéglátás vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatások nyújtása, amelynek keretében az eladó vállalja, hogy a megállapodás szerinti időpontban vagy időtartamon belül nyújtja ezeket a szolgáltatásokat,
  12. o nem tárgyi adathordozón történő elektronikus tartalom szolgáltatása, amennyiben az elektronikus tartalom szolgáltatását a fogyasztó kifejezett hozzájárulásával kezdeményezték, és a fogyasztó kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy e hozzájárulás kifejezése elveszíti a szerződéstől való elállási jogát.
  1. Amennyiben a vevő a fent említett határidőn belül elállást választ, az elállás feldolgozásának gyorsítása érdekében javasoljuk, hogy az árut az eladó címére szállítsa, egy kísérőlevéllel együtt, amelyben szerepel az adásvételi szerződéstől való elállás oka, ha van ilyen (ez nem feltétel), a vásárlási bizonylat száma és a megadott bankszámlaszám, illetve annak feltüntetése, hogy az összeget készpénzben fizetik-e ki, vagy egy további vásárláshoz veszik igénybe.
  2. A fogyasztó tudomásul veszi, hogy ha eláll a szerződéstől, viseli az áruknak az eladóhoz történő visszaküldésének költségeit, és ha eláll a távollevők között kötött szerződéstől, akkor az olyan áruk visszaküldésének költségeit is, amelyek jellegüknél fogva nem küldhetők vissza postai úton.
  3. A Vevőnek joga van a megrendelést indoklás nélkül bármikor, az áru feladása előtt e-mailben vagy telefonon lemondani. Amennyiben az áru szállítása vis maior vagy a gyártás megszüntetése miatt elmarad, az Eladó haladéktalanul tájékoztatja a Vevőt a szállítás elmaradásának okáról. Az Eladó köteles biztosítani a csereáru leszállításának lehetőségét.
    a Vevőnek joga van megtagadni a csereáru szállítását és törölni az említett árura vonatkozó megrendelést. A vételár vagy annak egy részének kifizetése esetén, a megrendelés törlése esetén a pénzösszegeket 14 naptári napon belül vissza kell téríteni a Vevőnek, ugyanazon a módon, mint ahogyan a Vevő a fizetést teljesítette. Ez nem érinti a Vevő azon jogát, hogy más fizetési módban állapodjon meg az Eladóval, feltéve, hogy ezzel kapcsolatban a Vevőnek nem kell további költségeket fizetnie....
  4. A Vevő tudomásul veszi, hogy amennyiben az áruval együtt ajándékot is adnak, az ajándékozási szerződés az Eladó és a Vevő között azzal a feltétellel jön létre, hogy az elállási jog gyakorlása esetén az ajándékozási szerződés hatályát veszti, és a Vevő köteles a visszaküldött áruval együtt a kapcsolódó ajándékokat is visszaadni. Amennyiben ezeket nem adják vissza, ezek az értékek a Vevő jogalap nélküli gazdagodásának minősülnek. Az ajándékozási szerződéstől való elállás esetén az adásvételi szerződés nem szűnik meg, a szerződéseket e tekintetben külön kell kezelni.
  5. A megrendelés elküldésével Ön beleegyezik az adóigazolás elektronikus formában történő megküldésébe. Az adóigazolást elektronikusan, e-mailben küldjük el Önnek. Ha azonban az adóigazolást papíralapon is szeretné elküldeni, kérjük, küldjön nekünk üzenetet, és az adóigazolást az áruval együtt elküldjük Önnek.

III. Szállítási feltételek

  1. A szállítási költséget nem tartalmazza az áru ára. A szállítási árak a weboldalon a SZÁLLÍTÁS menüpontban közzétett, jelenleg érvényes árlista szerint értendők.
  2. A szerződés teljesítésének helye a vevőnek az üzlet regisztrációs űrlapján feltüntetett székhelye (lakóhelye) vagy telephelye. Az árukat az üzemeltető harmadik fél (futárszolgálat) szolgáltatásait igénybe véve szállítja ki, hacsak kifejezetten másként nem állapodtak meg. Az áruknak a megadott címre történő kiszállítása a szállítás teljesítésének minősül.
  3. Az áru tulajdonjoga az áru átadásakor száll át a vevőre, a teljes vételár megfizetése mellett.
  4. Az üzemeltető az elektronikus megrendelés kézhezvételét követően a lehető leghamarabb leszállítja az árut a Vevőnek. Az áru rendelkezésre állását a Vevő megkeresése alapján is vissza lehet igazolni a Vevőnek.
  5. A termékek károsodásának kockázata az áruk Vevő általi átvételének pillanatában száll át a Vevőre.
  6. Az Eladó legkésőbb az áruval együtt írásban vagy elektronikus formában átadja a Vevőnek az áru átvételéhez és használatához szükséges valamennyi dokumentumot, valamint az alkalmazandó jogszabályok által előírt egyéb dokumentumokat, mint például szállítólevél, adóigazolás.

IV. Vételár, kifizetések

  1. Minden ár tartalmazza az ÁFA-t.
  2. A vevő a következő módok egyikével fizet:
  • Készpénzben (csak akkor, ha a megrendelésen a Személyes átvétel jelölést tartalmazza)
  • Fizetés az áru átvételekor (utánvétel)
  • Banki átutalással vagy számlára történő befizetéssel
  • Online fizetés hitelkártyával
  • Viamo fizetés mobiltelefonnal

V. Jótállás, reklamáció, áruvisszaadás vagy árucsere

  1. A jótállási idő hosszára az 1. cikk Általános rendelkezések és fogalommeghatározások 3. bekezdés 1.i. pontja szerinti fogyasztónak minősülő vásárlók esetében a törvény vonatkozó rendelkezései az irányadóak, azaz 24 hónap, a törvényben meghatározott kivételekkel. A jótállási idő az áru vevő általi átvételének napján kezdődik. Amennyiben a reklamált árut postán vagy futárral szállítják (lásd elérhetőségek), a felelős személy átveszi az árut, megvizsgálja a küldeményt, a dokumentációt (számla, átvételi elismervény, csomagolás), a reklamációs idő lejártának döntő időpontja a futár vagy a postás átvételének napja. A postán feladott árut az eladó nem veszi át, javasoljuk az áru biztosítását.
  2. A szavatossági időszak hossza azon vásárlók esetében, akik az 1. cikk (Általános rendelkezések és fogalommeghatározások) 3. bekezdésének 1.i. pontja értelmében nem fogyasztók, 12 hónap. A szavatossági időszak az áru vevő általi átvételének napján kezdődik. Amennyiben a reklamált árut postán vagy futárral szállítják (lásd elérhetőségek), a felelős személy átveszi az árut, megvizsgálja a küldeményt, a dokumentációt (számla, átvételi blokk, csomagolás), a reklamációs időszak szempontjából a futár vagy a postai szállító általi átvétel időpontja lesz a meghatározó. Az utánvéttel küldött árut az eladó nem veszi át; javasoljuk, hogy az árut biztosítsák.
  3. A vevőnek az áru átvételekor meg kell vizsgálnia az árut. Ha acsomag tartalmának sérülését az átvételt követően fedezi fel, a csomag sérülését vagy hiányosságát 24 órán belül be kell jelenteni a objednavky@lacnepostreky.sk e-mail címen.
  4. a) A Lacnepostreky s.r.o. nem fogad el utánvéttel visszaszállított árut.
    b) A teljes visszatérítéshez való jog csak a küldeménynek a hatályos jogszabályoknak megfelelő átvételét követően lehetséges.

  5. Ha az áru visszaküldésének feltételei teljesülnek, a vevőnek visszatérítik a szállításért kifizetett teljes összeget. Megállapodás szerint a visszatérítés történhet más, megfelelő értékű árura való csere formájában is, amelyet vagy a vevő következő rendelésével együtt, vagy külön küldünk el.
  6. A megrendelt áru más árura történő cseréje esetén a vevő köteles megfizetni a postaköltséget és a csomagolási költséget, valamint a kicserélt áru árkülönbözetét.
  7. Abban az esetben, ha a Vevő az áru átvételét követően, a jótállási időn belül hiba jelentkezik az áruban, a Vevő érvényesítheti igényét. Az olyan termékek esetében, amelyek működéséhez akkumulátort vagy különböző típusú akkumulátorokat használnak, az akkumulátor vagy akkumulátorok normál elhasználódása nem minősül a termék hibájának, mivel ezek olyan termékalkatrészek, amelyek a normál használat során természetes módon veszítenek élettartamukból.
  8. Az Eladó tájékoztatta a Fogyasztót - Vevőt a Polgári Törvénykönyv 622. szakaszából (e cikk 1. pontja) és a Polgári Törvénykönyv 623. szakaszából (e cikk 2. pontja) eredő jogairól azáltal, hogy a jelen Panaszkezelési eljárást az Eladó webáruházának megfelelő aloldalán elhelyezte, és a Fogyasztónak - Vevőnek lehetősége volt azt a megrendelés elküldése előtti időpontban elolvasni.
  9. Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, je predávajúci alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) zákona o ochrane spotrebiteľa ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje predávajúci kupuj
  10. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú chybu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu
  11. Az igényt személyesen az üzletben (kiadási pont) vagy postai úton a Lacnepostreky s.r.o., Brnianska 2343, 911 05 Trencsén címre kell benyújtani.
  12. A Vevő köteles a reklamációt e-mailben elküldeni, megvárni az Eladó utasításait, majd a reklamált árut tisztán, mechanikailag sértetlenül, lehetőleg az eredeti csomagolásban, a számlával együtt eljuttatni az Eladóhoz. A reklamációnak tartalmaznia kell a hiba leírását és a vevői rendelés számát. A reklamáció elküldése után a Vevő e-mailben visszaigazolást kap az Eladótól a reklamáció beérkezéséről.
  13. A reklamációkat, beleértve a hiba kijavítását is, indokolatlan késedelem nélkül, indokolt esetben legkésőbb a reklamáció benyújtásától számított 30 napon belül kell feldolgozni. Ezen időszak után a fogyasztónak joga van elállni a szerződéstől, vagy joga van a terméket új termékre cserélni.
  14. A garanciára való jogosultság megszűnik, ha a hibát a termék mechanikai sérülése okozta, ha a terméket nem megfelelő körülmények között üzemeltették, vagy ha a terméket az arra jogosult személyen kívül más személy babrálta. A természeti katasztrófák és a termék nem megfelelő kezelése által okozott hibák szintén ki vannak zárva a garanciából.
  15. Az Eladó nem vállal felelősséget az áru késedelmes szállításáért, ha a Vevő téves címet adott meg. A Vevő jogosult az árut, valamint annak csomagolását az áru fuvarozótól/futártól történő átvételekor alaposan megvizsgálni, és az áru átvételét az áru átvételekor az áru átvételi elismervényének aláírásával igazolni. Ha a Vevő az áru vagy az áru csomagolása mechanikai sérülését észleli, köteles a fuvarozót értesíteni, és az áru állapotát a jelenlétében ellenőrizni. Ha a Vevő az áru átvételekor az áru sérülését észleli, az áru átvételekor haladéktalanul köteles az áru sérülésének mértékéről és jellegéről jegyzőkönyvet (kárfelvételt) készíteni, amelynek pontosságát a fuvarozónak meg kell erősítenie.
    ilyen esetekben a futárszolgálat miatt az áru kézbesítésének elmaradása vagy a futárszolgálat által okozott kár miatt az árut közvetlenül a futárszolgálatnak kell reklamálni. A Vevő a sérült árut nem veheti át a futártól, és a Vevőnek az áru sérülését az áru átvételénél fel kell tüntetnie. Az első használat előtt a Vevőnek el kell olvasnia a jótállási feltételeket, beleértve a használati utasítást, és gondosan be kell tartania ezeket az információkat.
  16. Az áruk jótállási ideje az adásvételi szerződés megkötésének napjától számított 24 hónap, kivéve, ha az adott árura vonatkozóan más jótállási időt határoztak meg, és az áru átvételének és az árura vonatkozó szükséges dokumentumok meghatalmazott személy általi megerősítésének napjától kezdődik. A 24 hónapos jótállási idő a magáncélú felhasználásra szánt áruk értékesítésére vonatkozik [a Polgári Törvénykönyv 620. cikkének (1) bekezdése]. Ha a vevő nem fogyasztó az 1. cikk (Általános rendelkezések és fogalommeghatározások) 3. bekezdésének 1.i. pontja értelmében, a jótállási idő 12 hónap.
  17. A jótállási idő meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely alatt a vevő az árut az áru garanciális javítása miatt nem tudta használni.
  18. A jótállási időszak alatt minden, jogosan igényelt javítás ingyenes.
  19. A jótállási idő az áru átvételétől kezdődik.
  20. Ha a fogyasztó nem elégedett azzal, ahogyan az eladó az igényét kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait, lehetősége van arra, hogy jogorvoslati kérelemmel forduljon az eladóhoz. Ha az eladó a jogorvoslati kérelemre nemleges választ ad, vagy a kérelem elküldésétől számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezés kezdeményezésére irányuló javaslatot benyújtani a fogyasztói jogviták alternatív rendezéséről és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló 391/2015. sz. törvény 12. §-ában foglaltak szerint.
  21. A Lacnepostreky s.r.o., Malokrasňanská 10137/8, 831 54 Bratislava, Eladóval szembeni fogyasztói jogviták alternatív vitarendezésére a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, Slovak Trade Inspection (SOI) SOI Inspectorate for the Bratislava Region Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27 Department of Technical Product Inspection and Consumer Protection tel. no.: 02/ 58272 172-3 fax no.: 02/ 58272 170, www.soi.sk, vagy a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának alternatív vitarendezési szervezetek listáján (a lista elérhető a https://www.mhsr.sk oldalon) szereplő más illetékes, felhatalmazott jogi személy; a fogyasztónak joga van kiválasztani, hogy a fogyasztói jogviták alternatív rendezésével a fent említett szervezetek közül melyikhez forduljon.
  22. A vásárlók-fogyasztók jogosultak arra, hogy vitáik rendezésére az online vitarendezési platformot (a továbbiakban: RSO) használják az általuk választott nyelven. A vásárlók-fogyasztók az alternatív vitarendezéshez az RSO platformot használhatják, amely a https://ec.europa.eu/consumers/odr/ címen érhető el. Amikor a vásárló-fogyasztó panaszt nyújt be az RSO platformon, egy elektronikus panasztételi űrlapot tölt ki. Az általa benyújtott információknak elegendőnek kell lenniük ahhoz, hogy azonosítani lehessen az illetékes online alternatív vitarendezési szervezetet. A vásárló-fogyasztó csatolhat dokumentumokat panasza alátámasztására.

VI. A személyes adatok védelme

  1. A személyes adatok feldolgozására vonatkozó információk a weboldalon az Adatvédelmi szabályzat menüpontban találhatók. A Vevő tudomásul veszi, hogy köteles az Eladónak a személyes adatait a valóságnak megfelelő és pontos formában megadni, és köteles az Eladót tájékoztatni a személyes adataiban bekövetkezett változásokról. A Vevő megerősíti, hogy az általa megadott személyes adatok helytállóak.

VII. Záró rendelkezések

  1. Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a jelen feltételeket további értesítés nélkül megváltoztassa, részben vagy egészben törölje, kiegészítse vagy módosítsa. Ennek során a megrendelésekre a Vevő által elküldött megrendelés napján érvényes feltételek vonatkoznak.
  2. Az Eladó nem felel a Vevővel szemben a megrendelés feldolgozásának elmaradásából, szerződésszegésből vagy más okból eredő nyereségkiesésért, lehetőségkiesésért vagy egyéb közvetett vagy következményes veszteségért.
  3. A jelen Általános Szerződési Feltételek a www.lacnepostreky.sk oldalon történő közzététel napján lépnek hatályba.
  4. A jelen Általános Szerződési Feltételek által nem szabályozott kapcsolatokra a Polgári Törvénykönyv, az elektronikus kereskedelemről és a belső piac fogyasztóvédelmi ügyekben történő állami ellenőrzéséről, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről szóló 128/2002. sz. törvény módosításáról és kiegészítéséről szóló 22/2004. sz. törvény, valamint a 284/2002. sz. törvénnyel módosított, a távértékesítésben történő fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. sz. törvény vonatkozó rendelkezései vonatkoznak.

Melléklet

A bevallási űrlapot itt töltheti le>>

ÁSZF érvényes 25.05.2018 és 13.09.2018 között
áSZF érvényes 24.05.2018-ig

Sütiket használunk

Webáruházunk sütiket használ, amelyek elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezen kívül anonim elemzési célokra is használunk sütiket, hogy jobban megértsük az Ön preferenciáit és javítsuk szolgáltatásainkat. Ha nem ért egyet ezeknek a sütiknek a használatával, akkor elutasíthatja azokat. Az Ön döntése nem befolyásolja a webáruház alapvető működését.

Részletek megtekintése